torsdag 19. mai 2011

Trygt tilbake i Kongeriket Norge

Heisann jeg ville bare si at jeg Nå er kommet meg trygt tilbake til Flekkerøya etter en strabasiøs tur over Atlanterhavet med en fantastisk velkomst til min kjære by av fire politimenn. Steike og lei jeg er av å sitte i ett fly. Jeg er overlykkelig over å komme tilbake til dette vakre land.


"Rincon" YEAAAAAAAH!!!

Og jeg smiler godt etter nesten 3 fantasiske uker i statene hvor jeg fikk en fantastisk avsluttning med ett sterk møte i en gammel babtist menighet hvor alle gikk barbeint og kjørte på sine slitte longboard.
Gud møtte oss alle virkelig sterk og både meg og min tur kamerat Truls. Etter møte sov over hos ungdommene fra menigheten som så ut som de kom rett ut fra 70 -tallet, litt skeptisk i begynnelsen til folka, men det viste seg og være noen skikkelig bra folk som var super radicale for vår alles Herre.

Neste dag dro vi til en surfspot som heter Rincon som er så og si NR1 Spot i California. En ren velsignelse og kunne surfe der og det var til og med så og si bare oss der. Fantastisk bølge som bare går og går og går. Vi snakkes snart håper jeg. Ps: Null mobiltelefon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar