søndag 15. april 2012

Alene uten folk

Ikke før lørdag ettermiddag kom vi oss igang med seilasen fra oslo til kr. Sand. Langt etter tidsskjema, men Ettersom det ble mye styr med motor og litt sykdom, kom vi oss omsider ut på sjøen. Vi fikk strålende vær oss imote og stemningen var utrolig bra. Vi fikk testa å seile litt selvom vinden ikke oversteg kansje 4ms. Igår kom vi oss til horten, og idag til tønsberg, hvor både benjamin og espen gikk av for å reise hjem å jobbe. Så nå sitter jeg her alene i skuta usikker på hva morgendagen vil bringe. Johannes og en fyr jeg ikke kjenner mønster på imorra ettermiddag, og cato på tirsdag. Så vi får se hva jeg gjør. Jeg har det hvertfall utmerket. Jeg får gå tilbake til pensum og kaffekoppen. Vi ser.  Mvh guz


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar