onsdag 10. august 2016

Nasigoreng er godt!

Da er snart min første uke over på Bali, det har vært godt å være tilbake i Indonesia. Nasigorengen (lokal stekt risrett) har blitt spist, bølgene har blitt surfet, revkuttene blitt pleiet, og nye bekjentskaper har kommet fra fjernt og nært.

Enda deiligere er det her når det ikke er regn tid, som det var sist jeg var i Indo. Det å slippe regn skuren i trafikk kaoset på Bali, gjør godt. Oppholder meg i Canggu område, som er ett flott strøk med hippe kafeer med mye vegankost, singelfins og sjeggete surfere. Jeg trives i grunn med å slippe og ta på meg 6mm gummi på kroppen før en økt i vannet også. Selvom jeg hører høst stormene dundrer innover land hjemme, klarer jeg meg fint her nede. Det er på det gjevne 30 grader og sikkert 27 i vannet.
Føler jeg har nå vært her en god stund selvom jeg tror 3 mnd vil gå fort her nede, så det er vel bare å nyte dagene, mens man kan.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar