torsdag 2. mars 2017

Den nye seilas.

Da har en ny seilas startet, og det godt å trygt i havn hjemme i Kristiansand by. Jeg er da tilbake i badeland tilværelsen og i søken på jobb innen min utdannelse folkehelse-arbeid. Eventyr er fantastisk, og en seilas, en fjelltur, en vandretur gir en unik måte å se og reflektere over livets goder og utfordringer på en fin måte. Når du sitter der i båten utenfor vest Afrikas kyst,  får man ett slags fugleperspektiv på livet.

Jeg føler meg utrolig priviligert som har fått gjennomført min reise før nyttår, alle menneskene jeg har møtt, fra mange ulike kulturer. Dette har beriket livet på så mange måter, og gir på nytt en enorm takknemlighet til familie og venner hjemme i fedrelandet.

Her er en litt lengre recap fra seilasen Las Palmas- Senegal, Gambia, Kapp Verde før jul. SAIL on SAILORS






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar