fredag 22. juli 2016

Tilbakeblikk Svalbard.


Da var kroppen min blitt proppet med alle mulig vaksiner mot ulike basilusker som kan komme i min vei på tur. Mens jeg holder på med planlegging og pakking til tur sitter jeg å ser igjennom bildematerialet fra en av verdens vakreste plasser. Plassen jeg snakker om er selvfølgelig Svalbard.

Svalbard scorer ekstremt høyt som en av de råeste naturopplevelsen
jeg har hatt. Flotte skiturer, scooterkjøring, isgrottevandring, russiske gruvebyer. På denne turen fikk vi også være med til hjelp under innspillingen av NRKsupers barne program Oppdrag Nansen.
Så midt i planlegging av en tur som går mot de tropiske strøk synes jeg det ikke passer bedre med en liten recap fra denne turen i form av litt video, bilder og flott musikk. God fornøyelse.

Svalbard from guz on Vimeo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar